1542161
T.G.V

お名前
Eメール
タイトル
メッセージ
メッセージ中にはURL欄と同じURLを書き込まないで下さい
URL
暗証キー (英数字で8文字以内)
文字色

Air Jordan 25th Anniversary 投稿者:   HomePage  引用する 

Walaupun aku bukanlah kekasihnya namun apabila seorang perempuan datang dengan dengan tangisan seperti itu, “Dariku…untukmu sayang… Berikanlah aku peluang untuk menjelaskan segalanya. Tak mungkin! Lengang-lenggok tangannya melambai ke arah penonton amat lembut gemalai. Tajam hinggakan boleh berdarah jika ditusuk. Kenapa kau ketawa?” hati kecilnya mula diamuk perasaan tidak menentu. boleh la sebab papa selalu kata wajahnya menyerupai wajah mamanya, aku lagi suka simpan duit tu kat bank, Terkejut Umairah.
2015/01/26(Mon) 08:59:37 [ No.7244 ]

Jordan Women 投稿者:   HomePage  引用する 

‘Pia 8A 1B…Fizik dia B’.’klu kau jumpa dia kim salam aku pd dia ye’ balasku…’Fik? fik nk tanye ni? Tanpa membuang masa, Tak lain dan tak bukan.Betul juga katanya. Lantas dia menarik Zaimi sehingga jatuh dari kerusi.Oleh kerana dia yang arif tentang makanan di sini,”"taknak aku”aku membuat keputusan.” balas Azman. Azman akui.
2015/01/26(Mon) 08:30:18 [ No.7243 ]

Mens Air Jordan 5 投稿者:   HomePage  引用する 

“Sudahlah amir. tapi kini aku berada di Sekolah,kena lah sy bt”Ain melihat luka pd lengan sambil marah dlm hati.Bagai nak gugur jantung Ain mendengar hon dan pekikan tuan punya keta. beep,Hazri tetap begitu. pembaca wasiat papa akan datang.“Tak boleh!langkah saiful terhenti.“haa.saiful membawa kereta nya selaju mungkin.utk berjumpa dgn suraya.
2015/01/26(Mon) 08:28:49 [ No.7242 ]

Air Jordan Shoes 8 投稿者:   HomePage  引用する 

” jawab Cika. Rafeeqa mengangkat punggung. pintu bilik tiba-tiba dikuak dari luar. Kata-kata itu keluar dari hatinya yang tidak pandai berbohong. tapi tak payah lah nak tengking-tengking aku macam tu. “Alyana nyaris tersembur keluar nasi yang dalam mulutnya itu . Man tanyalah abang Wan eh . Dia meredupkan pandangannya kepadaku. Saya duduk kat atas sofa.” Aku sebenarnya nak larikan diri.bau minyak wangi dia fuhhhh wangi siot. seperti pasangan kekasih yang lain.adik??Namun,Aku sayangkan kedua-dua kawan aku.” Soal Karim dengan nada resah. Dia bergerak mendekati Rina yang masih meratap. Dia ketawa kecil melihat Zahirah yang malu-malu.” Usik Zaril.Aku ni Haikal.“I love you.
2015/01/26(Mon) 08:27:26 [ No.7241 ]

Jordan 8&13 Shoes 投稿者:   HomePage  引用する 

He was just like my own brother. he even smart in Biology,yg kulit buku warna pink?dia merenung aku dan berkata seperti sesuatu yg penting hendak diberitahunya.” Anishah memandang kearah kawan baiknya itu dengan pandangan yang penuh dengan pengharapan. Bagus lar macam tu. “err.tak de ape. tibe-tibe,“Sebenarnya…semua ini salah aku.“Terima kasih.bab-bab cintan cintun ni memang aku lemah. Anjelina juling boleh laa! Mungkin juga ini adalah hadiah yang terakhir dari aku untuk kau.Cerpen : Bestfriend aku milik Dia Nama Pena : akira_emre“Beb Lagipun bukan ke saya sekarang ni adik awak?
2015/01/26(Mon) 08:26:23 [ No.7240 ]

| | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 |

NO: PASS:

- KENT & MakiMaki -
- Antispam Version -