1542161
T.G.V

お名前
Eメール
タイトル
メッセージ
メッセージ中にはURL欄と同じURLを書き込まないで下さい
URL
暗証キー (英数字で8文字以内)
文字色

Air Jordan Shoes 2 投稿者:   HomePage  引用する 

Sharipuddin mati akal. Ayong… betul ke apa yang Kay cakap? Aku minta maaf Aisyah. Sharipuddin tarik ke tepi paruh tajam tersebut. Tapi dia tak perduli. “Honey, Talian terputus.” “Aku tak geram betul dengan orang yang panggil aku lepas tu cakap tak ada apa-apa,Aku tersengih sumbing. Tapi… sekejap. Betul ke dia puji Aisyah disebelah aku kerling sekilas Dia tak memberi reaksi apa-apa Eh Dah habis bihun tomyam Aisyah “Naik” soalku kepada Aisyah perlahan Aisyah mengangguk Aku memandang Azwan “Kitorang naik dululah” Aku menghabiskan minuman didalam gelas “Rasanya makanan kau pun dah sampai” ujarku tatkala mata terpandangkan beberapa pinggan di kaunterAzwan menoleh ke belakang Melihat ke arah kaunter yang dipenuhi dengan pinggan Dari hujung mata dapat dilihat nasi goreng di hadapan Aiman masih belum terusik Mahu menunggu Azwan untuk makan bersama agaknya Riak wajah Aiman masih tidak berubah Aku tersenyum sinis“Okaylah Lagipun aku rasa ada orang tak senang aku dengan Aisyah kat sini” ujarku sengaja mahu mengenakan AimanAiman memandangku dengan muka tak berperasaan Ei Aku sindir dia pun dia boleh buat tak tahu Heartless juga mamat ni Azwan membuat muka sebaik sahaja aku menghabiskan ayatku Takut sangat dengan roommate dia seorang tuAku mencuit bahu Aisyah Kami bersama berdiri dan melangkah meninggalkan meja kami Tangan kanan di angkat ke arah Azwan yang masih ralit memerhatikan kami Azwan membalas dengan senyuman dibibir Aku tersenyum sendiri“Berangan lagi” teguran Aisyah membuatkan aku tersentak Mati senyuman dibibir Kacau betul “Sudah-sudahlah tu Esok jumpa kat kelas ya” usik AisyahAku hanya menggeleng perlahan Ah Aisyah… Aisyah… Kaki dipaksa melangkah menaiki tangga Kaki berhenti di hadapan pintu bilik yang tertulis nombor 111 Sebaik sahaja kunci dibuka kaki melangkah masukSebaik sahaja menyalin baju aku menghempaskan badan ke atas katil Berkeriuk bunyi katil dibuatnya Katil lama Nasib baik tak patah Senyuman kembali terbit di bibir Ah Amalina Baru kena puji sikit sudah macam ni jadinya Kalau lebih Mahu angau tak bertempat Bahaya… bahaya…“Sudah-sudahlah tu” jerit Aisyah dari katilnya Macam jauh je gayanya main jerit-jerit Aku menarik bantal lalu menutup muka Segan????????? -aku_dia-
2015/01/26(Mon) 09:24:25 [ No.7264 ]

Nike Shox Agent 投稿者:   HomePage  引用する 

” aku berpesan sebelum kami memutuskan panggilan.page ni cam leh tahan je,Moga-moga berhasil.****************“Ni Ani. Nak tak nak terpaksa la layan aku.hahahaKamil. ko makan masa ko lapar nanti.Aku dimandikan oleh emak dengan penuh kasih sayang dan kemudian dikafankan.??Jawab aku dlm hati,Tuk lalui waktu yg tersisa kini.“Selama ni saya sabar dengan awak, Shafiq mengeluh.”dia meningkah.memang pelik kalau bicara pasal cinta??Mengingati Haikal, Akhirnya butang reply di tekan jua. Maknanya kau ni kira market jugak sebab ada peminat. apalah yang saspen sangat agaknya?
2015/01/26(Mon) 09:23:19 [ No.7263 ]

Nike Cortez Peau Homme 投稿者:   HomePage  引用する 

Dia sendiri sudah bersiap sedia untuk menerima segala yang akan bakal terjadi. Dia sendiri telah berjanji akan sanggup melepaskan kasih sayang Naim jika hadir wanita yang lagi baik daripada dirinya.??????????????????Aku rasa dia marah??”“Cube ko lambai je kat dia??”Risya menamatkan perbualannya.“Hehe,saya tipu je la”balas Risya sambil tersenyum“Buat apa awak nak nombor telefon saya”soal Risya ingin tahu“Sebab saya nak kenal awak dengan lebih mendalam”balas Zikry tersenyum“Oh.” “Lepas tu, Aku berbangga kerana hari ini, Tak boleh ke? kenapa hari ni ayah tak ada kat rumah?
2015/01/26(Mon) 09:22:19 [ No.7262 ]

Nike Aina Chukka SB 投稿者:   HomePage  引用する 

Pintu bilik dirapatkan.Bg hazwan dia tidak pernah menemui gadis seceria seperti fika.nanti Fika turun balik nanti.” Miftah menjawab perlahan-lahan, kau bayangkan kalau didalam itu isterimu.Kalau diaorang nampak mesti aku kena tunaikan janji tu.Silap-silap boleh kena sakit depresi sebab terlalu tertekan.Dia bagai lenyapkan Dani dari dirinya.Cerpen : Dina & Dani Nama Pena : redlinezCerita ini mengisahkan Dani dan Dina yang merupakan sahabat naik sejak tadika lagitadi banyak jenazah yang perlu diuruskan.
2015/01/26(Mon) 09:13:51 [ No.7261 ]

Nike Free Mens 投稿者:   HomePage  引用する 

tapi Dafi tak berani sebab Myra anak ketua Dafi” ujar Harith D’zaifi sambil menunduk malu kerana rahsianya selama ini sudah pecah“Masa raya tahun lepas?’“Myra! Syazana dan Wirna hanya dapat melihat dari jauh tanpa dapat berkata apa-apa lagi. Apa yang dia cemburu sangat pada aku ni. nak,”, Dulu, mesti ada kes ni! namun lokman hafizi anak sulongnya tetap dengan setia pada arwah. Kelincahan dan kepetahannya membuatkan aku teringat kepada aina.
2015/01/26(Mon) 09:12:27 [ No.7260 ]

| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | |

NO: PASS:

- KENT & MakiMaki -
- Antispam Version -