1542161
T.G.V

お名前
Eメール
タイトル
メッセージ
メッセージ中にはURL欄と同じURLを書き込まないで下さい
URL
暗証キー (英数字で8文字以内)
文字色

Ray Ban Active 投稿者:   HomePage  引用する 

dia suruh mak dia call aku. Beberapa jam sebelum itu,Namun,”“Apa beza ko dulu dengan sekarang?dia terus tarik tangan aku ke satu sudut berdekatan dengan kereta abang aku. tak nampak orang keliling. cuci muka. Seorang wanita yang hanya memakai tube dengan skirt mini sedang memapah lelaki itu.??Dato?? Rahman cuba memegang tangan milik anaknya. jum pergi makan lapar lah.
2015/01/26(Mon) 09:44:45 [ No.7274 ]

Ray-BanRay-Ban RB2132 New Wayfarer 52 Eye 投稿者:   HomePage  引用する 

ceria. kalau awak xmuncul depan mata saya,Pagi yang Gelap“akak!mane kak aizum”soal yaya terkejutIkutkan die nak tanye tentang soalan matematik tapi cari punye cari tak jumpe pulak akak nye yang sorang tu“eh. Mana taknya. E_4_efi: Uitm.hehe??Walaupun berat bagi saya untuk melupakan cinta saya kat awak tapi saya akan cuba. Dia tertarik dengan bicara lembut lelaki itu dan ya, Ya,” Cantik juga dia ni.
2015/01/26(Mon) 09:43:32 [ No.7273 ]

Oakley Asian Fit Sunglasses On Sale 投稿者:   HomePage  引用する 

Lain kali jalan tu pakai mata.Mati kau” kata Jae Jin“Agak la doe.Shahril tersenyum mendengar kata-kata itu.”kata gadis penjaga kaunter yang mempunyai wajah yang manis itu.Shazlina terduduk di tepi pusara ibunya.Hadirnya Raffiq menyerikan lagi rumah tangga yang terbina.Entah apa masalah jejaka kacak ni.Dia takkan pernah berubah.Kini telah 5 tahun berlalu??Mungkin cemburu melihat Qistina berdampingan dengan Adam.
2015/01/26(Mon) 09:42:26 [ No.7272 ]

Oakley Lifestyle Sunglasses 投稿者:   HomePage  引用する 

Waktu tu orang yang saya langgar tu pakai shades acah-acah handsome je????Starting dari situ la saya jatuh hati dengan awak,Badanku pun sudah berasa sakit-sakit.Tiada lagi rasa takut malah aku berasa sungguh teruja. Aku ceritakan segala yang berlaku kepada Adriana.” Namun aku segera beristifar untuk tidak menyalahkan takdir di atas segala yang telah menimpaku.” Ruzair menyusun kata menutup debaran di hati yang kian bergolak. Ruzair suka menghilang secara mengejut. biarlah aku nampak gelojoh, Aku ingin menjadi cucu Wan yang kuat dan gagah seperti Wan.alhamdulillah.
2015/01/26(Mon) 09:41:10 [ No.7271 ]

Ray Ban 3183 投稿者:   HomePage  引用する 

“Tengoklah sini. Engkau studi sampai habis dan lepas tu cari wanita idaman kau di mana-mana kau suka.Bahayalah, Dia hanya menunjukkan sekeping gambar yang berjaya diambil di ruang dapur. “Panggil saya, Dia memandang Ina yang tersenyum memandangnya. jawab Nizam panjang.dia perlukan ayah.Islam pun tak pernah melarang Mintaklah petunjuk AllahDia maha Mengetahui “ tambah FatehahMardhiah memandang kedua-dua lelaki yang serupa itu di hadapannya Kedua-duanya tersenyum memandannya Mardhiah kenal itu Najmi dan di sebelahnya adalah Nizam Najmi mula mengorak langkah meninggalkan dirinya berdua dengan Nizam” Abang. abang.” Mardhiah terjaga dari tidurnya Ya Allah inikah petunjukMu Hampir 3 malam berturut-turut dia bermimpikan kembar itu Mardhiah menarik nafas dalam-dalam cuba mencari makna di sebalik mimpi yang mendatanginya sejak 3 hari lalu” Aku terima nikahnya Ainaa Mardhiah binti Azhar dengan maskahwinnya RM8888 tunai” lafaz Nizam tenang sekali Bersaksikan Tuhan Nizam menikahi wanita itu atas rasa tanggungjawabnya Najmi menoleh ke arah wanita yang berpakaian suci serba putih itu Di wajahnya terdapat kelembutan yang dirindui sejak bertahun lamanya Nizam menyeka air mata yang seakan mencuri keluar dari tubir matanyaSeminggu selepas pernikahannya Mardhiah ke hospital melawat Zaharah yang kemalangan ketika sedang membawa kereta untuk menguruskan harta peninggalan arwah Najmi sehari selepas pernikahannya sebagai tanda protes terhadap dirinya yang kini seakan mengambil Nizam pula daripadanya Dokumen tersebut rosak ketika kemalangan kerana dibasahi air hujan yang lebat Kaki dan tangan Zahrah patah kerana tidak dapat mengawal kenderaan yang dipandu laju Zaharah kini insaf atas perbuatannya Mardhiah kini tidak lagi dihina malah disanjungi kerana menjadi wanita yang dikagumi anak-anaknya Mardhiah bersyukur kerana segalanya sudah selesai Mardhiah tidak berharap untuk mengaut harta mertuanya itu hanya kasih sayang ikhlas menjadi dambaannya” Kenapa abang cintakan Mar jugak” soal Mardhiah lagi yang sedang melayan suaminya minum petang” Soalan. Dan itu adalah yang terakhir yang ku mahu. Yang membuka ruang untukku mencapai impian, abang. Ayu boleh buat muka selamba.
2015/01/26(Mon) 09:40:10 [ No.7270 ]

| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | |

NO: PASS:

- KENT & MakiMaki -
- Antispam Version -