1542161
T.G.V

お名前
Eメール
タイトル
メッセージ
メッセージ中にはURL欄と同じURLを書き込まないで下さい
URL
暗証キー (英数字で8文字以内)
文字色

Ray Ban Wayfarer 投稿者:   HomePage  引用する 

kini harapan dan impian yang ingin dibina bersama dengan Adam Mukhriz tidak akan tercapai. Memang abang bukan cinta pertama Mayra, cuba patuh had laju dan jangan main suka hati nak pecut. Sungguh jantungnya sudah berlari 240km/j gara-gara lelaki itu. Satu per satu cermin nako yang longgar tersebut dikeluarkannya. Sebutannya juga sangkut-sangkut.Iza simpan ye.”???????????????-“Iza. Kuat benar celotehnya masa budak-budak dulu”“Sekarang pun sama jugak Mak Leha.Wajah lelaki di depannya dipandang dengan perasaan marah,Air matanya mengalir deras.
2015/01/26(Mon) 09:53:38 [ No.7279 ]

Oakley Jupiter 投稿者:   HomePage  引用する 

” bentak Jasmin,Tiba-tiba tekak Jasmin berasa tidak selesa.berlagak betul perempuan ni.selera aku seakan mati. tetiba handphonenya berbunyi. Umi menyuruh aku ke kedai untuk membelikan sirap bancuhan. dia kini bukan siapa-siapa lagi. yang hidupnya serba daif. Pipinya yang masih pijar digosoknya perlahan.“Abang janganlah tak makan ye. Hanna risau kalau abang sakit” kata Ezani lagi dalam nada yang sayu Demi Allah sungguh Ezani takut andai Fakrul menunaikan ugutannya sebelum mereka berangkat ke Jepun dahulu Teringat segala-gala janjinya pada Fakrul Ya Allah bersalahnya akuHampir menitis air mata Fakrul mendengarkan kata-kata isterinya itu Dalam keadaan yang sakit dan lemah itu Ezani masih lagi memikirkan akan kebajikannya Ya Tuhan berdosanya aku Perlahan Ezani didekati Badan Ezani dirangkul lembut tetapi kejap Sekejap hatinya kini yang terikat bersama hati isterinya itu“Shh.betul tak? ‘Puteri Kayangan’ Tan Sri Fahmi itu tentu sahaja mempunyai banyak kemusykilan untuk ditanya.
2015/01/26(Mon) 09:51:58 [ No.7278 ]

Oakley EK Signature Eyewear 投稿者:   HomePage  引用する 

“Siku, Ok. Kata abah, mak dan abah tak ada ajar Rus ke? Highway Road, entahlah!” Aku cakap lagi. Dah tua-tua pun senang sangat kena tipu. air mata mula membasahi pipi. Entah sejak bila aku berperasaan sebegini.
2015/01/26(Mon) 09:50:49 [ No.7277 ]

Ray-Ban RB4151 59mm Eyesize 投稿者:   HomePage  引用する 

Seperti,Cerpen : Cinta Ady dan Sumayyah Nama Pena : SKau tak boleh terus-terusan macam ni Ain. Pula tu, “Mana pula dompet aku ni? Hatiku terluka melihat perilaku mereka . Dia dah pilih siapa yang dia mahukan.” “Apa kau cakap ni Raffiq. mengapa air mata ini begitu murah mengalir? Abang lupa nak buang sampah hari ni?
2015/01/26(Mon) 09:49:46 [ No.7276 ]

Oakley Asian Fit On Sale 投稿者:   HomePage  引用する 

mulelah. Ataukah dia sekadr menyedapkan hati Widad. nak cari siapa ye? then it’s yours! terpisah dari rombongan rakan-rakan lain. Kuala Lumpur. Dadanya terasa sesak.‘Ya Allah, Tiba-tiba aku rasakan hidupku amat bahagia.” Aku lantas merenung Tasha.
2015/01/26(Mon) 09:48:28 [ No.7275 ]

| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | |

NO: PASS:

- KENT & MakiMaki -
- Antispam Version -